fredag 13 april 2012

Jag är i mål men fortsätter ...

Hälsoutmaningen var att göra 50 st 30 min pass innan midsommar, cykla, gå, springa, pass på gymmet, ja helt enkelt röra på sig. Innan jag började var jag rysligt nyfiken på hur länge det skulle ta för mig att göra dessa 50 pass och nu är jag i mål, tänka sig fredagen den 13 är kanske inte så dum *skrattar*
Det tog mig två och en halv vecka och då har jag inte räknat alla pass så jag rör mig ca 50 st 30 minuters pass på två till tre veckor, intressant! Det betyder att jag rört mig i snitt 1,25 timmar per dag sista veckorna, det känns lite haha jag tror det är mer men vi får se hur det blir närmaste veckorna. Jag fortsätter min utmaning med att strax gå ut och jogga i finvädret med hunden.
Livet är underbart!

3 kommentarer:

  1. Hej Erika! Varför bloggar du inge mer? Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, har inte tagit mig tid att blogga dessutom förstår jag nu att jag varit inne i en läkningsperiod som jag är på väg ur som har tagit mycket tid och kraft från mig <3

      Radera
  2. Ok, jag förstår. Kramar <3

    SvaraRadera